Ερευνητικές εργασίες(Project) - gymnasio_kolindrou

Αναζήτηση
Μετάβαση στο περιεχόμενο

Κύριο Μενού:

Προγράμματα
Θέματα Βιωματικής Δράσης
Υλοποιούνται και φέτος απο καθηγητές του σχολείου μας προγράμματα Βιωματικής Δράσης.

Το πρώτο πρόγραμμα που έχει τίτλο ΟΡΕΙΒΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ υλοποιέιται με την καθοδήγηση του καθηγητή Ιωαννίδη Πέτρου. 
Συνοπτικά ο σκοπός του προγράμματος είναι:
Να ενημερωθούν και να γνωρίσουν οι μαθητές αθλήματα και δραστηριότητες που μπορούν να γίνουν σε ένα φυσικό – ορειβατικό περιβάλλον (πεζοπορία, τρέξιμο, ορειβασία, αναρρίχηση, ποδηλασία, παιδαγωγικά παιχνίδια, σκι snowboard, κατασκήνωση, ορεινή διαβίωση) σε συνδυασμό της κίνησης με τη μουσική, τον ρυθμό και με τον χορό.

Επιμέρους Στόχοι :
• Να αποκτήσουν οι μαθητές θετική στάση προς την άσκηση σε φυσικό περιβάλλον και υγιεινό τρόπο ζωής.
• Να βελτιώσουν τη φυσική τους κατάσταση επιδρώντας η άσκηση θετικά στην υγεία.
• Να ευαισθητοποιηθούν και να επιδείξουν υπευθυνότητα για την προστασία του περιβάλλοντος.
• Να αναπτύξουν δεξιότητες που έχουν σχέση με την κίνηση και τις δραστηριότητες σε ένα ορειβατικό περιβάλλον.
• Να κοινωνικοποιηθούν, να αναπτύξουν συντροφικότητα και αλληλεγγύη μέσα από ομάδες πως θα αντιμετωπίσουν τις δυσκολίες και τους κινδύνους στο βουνό λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη τους τα μέτρα ασφαλείας και τους κανόνες.
• Να διασκεδάσουν με τη συμμετοχή τους επιτυγχάνοντας ατομικούς και ομαδικούς στόχους.
• Να γνωρίσουν οι μαθητές το γεωφυσικό περιβάλλον του βουνού.
• Η ενασχόληση των μαθητών με αυτές τις δραστηριότητες να αποκτήσει χαρακτηριστικά δια βίου.

Ερευνητικά Ερωτήματα:
• Τι είναι η ορειβασία.
• Ορειβατικός Εξοπλισμός.
• Είδη Ορειβασίας.
• Πως οργανώνεται και διεξάγεται μια ορεινή πεζοπορία και μια ορειβατική δραστηριότητα.
• Ποια είναι τα οφέλη των δραστηριοτήτων αυτών στη φυσική κατάσταση στην υγεία.
• Πως δημιουργείται με τις δραστηριότητες αυτές περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση και συνείδηση.
• Ποιες δραστηριότητες μπορούν να γίνουν στο βουνό.
• Ποιοι είναι οι κίνδυνοι – μέτρα ασφαλείας – κανόνες – πρόληψη.
• Τι μας προσφέρει η πεζοπορία – ορειβασία.

Το δεύτερο πρόγραμμα που έχει τίτλο ΑΛΚΟΟΛ KAI ENΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ υλοποιείται με την καθοδήγηση της καθηγήτριας Σακκοράφα Αναστασίας
Συνοπτικά ο σκοπός του προγράμματος είναι:
  • Να μπορέσουν οι μαθητές υπεύθυνα να παίρνουν αποφάσεις που αφορούν την προσωπική τους υγεία και ασφάλεια και την αποφυγή ατυχημάτω
  • Να ευαισθητοποιηθούν οι μαθητές σχετικά με τις συνέπειες της χρήσης του αλκοόλ και να καλλιεργήσουν θετική στάση ζωής που θα τους αποτρέψει από την κατανάλωση του.
  • Να κατανοήσουν την αναγκαιότητα της ομαδικής συνεργασίας και αλληλεγγύης.
  • Να προβληθεί το χριστιανικό ιδεώδες της αγάπης, της αδελφοσύνης και της αποφυγής βίας σε οποιαδήποτε μορφή

Το τρίτο πρόγραμμα που έχει τίτλο ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ υλοποιείται με την καθοδήγηση της καθηγήτριας Σακκοράφα Αναστασίας
Συνοπτικά ο σκοπός του προγράμματος είναι:
  •  Να μπορέσουν οι μαθητές να γνωρίσουν την ιστορική εξέλιξη στη διαμόρφωση της ναοδομίας.
  •  Να ευαισθητοποιηθούν στην αναγκαιότητα διαφύλαξης της θρησκευτικής μας κληρονομιάς.
  • Να κατανοήσουν την αναγκαιότητα της ομαδικής συνεργασίας και αλληλεγγύης.
  • Να βιώσουν την κατάνυξη που δημιουργεί ο χριστιανικός τόπος λατρείας

Το τέταρτο πρόγραμμα που έχει τίτλο ΚΑΠΝΟΣ – ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ υλοποιείται με την καθοδήγηση του καθηγητή Αλεξόπουλου Γεωργίου
Συνοπτικά ο σκοπός του προγράμματος είναι:
  • Να μπορέσουν οι μαθητές αυτόνομα και υπεύθυνα να παίρνουν αποφάσεις που αφορούν την προσωπική τους υγεία και ασφάλεια και την αποφυγή ατυχημάτων.
  • Να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές σχετικά με τις συνέπειες της χρήσης του καπνού,να τους καλλιεργήσει θετική στάση και συμπεριφορά ώστε να αναπτύξουν δεξιότητες αντιμετώπισης των παραγόντων που επηρεάζουν την κατανάλωση καπνού.
  • Να βοηθηθούν οι μαθητές να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες του Γυμνασίου και να αντιμετωπίσουν με αποτελεσματικότητα τα διάφορα προβλήματα προσαρμογής που θα τους παρουσιαστούν.
  • Να αντιμετωπισθούν αποτελεσματικά οι διάφορες μορφές βίας που εκδηλώνονται τόσο εντός του σχολείου όσο και εκτός αυτού.

Το πέμπτο πρόγραμμα που έχει τίτλο ΠΟΡΕΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ υλοποιείται με την καθοδήγηση του καθηγητή Αλεξόπουλου Γεωργίου
Συνοπτικά ο σκοπός του προγράμματος είναι:
  • Να μπορέσουν οι μαθητές αυτόνομα και υπεύθυνα να παίρνουν αποφάσεις που αφορούν την επαγγελματική σταδιοδρομία τους.
  • Να βοηθήσει τους μαθητές να προσαρμοστούν στις συνθήκες του Λυκείου.
  • Να δουν και να αξιολογήσουν οι μαθητές τις δεξιότητες τους και ικανότητες τους στα διάφορα μαθήματα.
  • Να βοηθήσει τους μαθητές στην επιλογή επαγγέλματος.
  • Να γνωρίσουν οι μαθητές το Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα

Το έκτο πρόγραμμα που έχει τίτλο «Σχολική βία: αισθάνομαι, προβληματίζομαι και δημιουργώ» υλοποιείται με την καθοδήγηση της καθηγήτριας Μαγαλιού Λαμπρινής
Συνοπτικά ο σκοπός του προγράμματος είναι:
• Να γνωρίσουν οι μαθητές και να κατανοήσουν τα είδη της ενδοσχολικής βίας και του cyberbullying, καθώς και τι γίνεται σε σχολεία όλου του κόσμου για να αποφευχθούν αυτά τα φαινόμενα.
• Να μιμηθούν παραπλήσιες καταστάσεις μέσω role-playing, με τη μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια, φυσικότητα και με συντονισμό κινήσεων μέσα στην ομάδα, ώστε να μπαίνουν στη θέση του «άλλου» (θύματος, θύτη, παρατηρητή)
• Να γνωρίσουν τον εαυτό τους και να αποδεχτούν τον «άλλο»
• Να αναλύουν τη συμπεριφορά του «άλλου» και να μάθουν να αντιδρούν σωστά και να χειρίζονται παρόμοιες καταστάσεις.
• Να αξιολογούν μορφές συμπεριφοράς που έχουν σχέση με τη βία
• Να αναγνωρίσουν αξίες όπως ο σεβασμός στη διαφορετικότητα, η ελευθερία, η δημοκρατικότητα στη λήψη αποφάσεων
• Να μάθουν να οργανώνονται ως ομάδα
• Να συνθέσουν ένα ποίημα, στίχους, ένα κείμενο κόμικς, ένα θεατρικό δρώμενο, να δημιουργήσουν ένα σχετικό βίντεο
• Να αξιολογήσουν με αντικειμενικά κριτήρια τη δουλειά των συμμαθητών τους




 
 
Επιστροφή στο περιεχόμενο | Επιστροφή στο κύριο μενού